omelmasreen6 - تجربة هتفيدك كتيررررررررررررررر تعالى قربى هنا
السبت, 12.10.2016
أم المصريين 6
قائمة الموقع
للتواصل مباشرة
200
إحصائية الموقع
طريقة الدخول
[quote=مدام رورو;22038082]السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ازيكوا ياقمرات
اولا والله يابنات انا او مرة اتعامل مع حبيبتى ام المصريين ربنا يكرمها بجد عارفين المثل اللى بيقول ادى العيش لخبازة
هو دة يتطبق على ام المصريين بجد ست خدومة جدا وطيوبة خالص ولما تكلميها تحسى انك تعرفيها قبل كدة
نيجى بقى للخلطة السحرية
انا بحب اخلى جسمى ناعم وكمان الريحة تبقى حلوة واية كماااااااااااااااااان مش اى مشكلة فى البشرة لاسمار ولااى حاجة من دى
المهم الخلطة اية هى
ازازة زيت جونسون
وكمان اخدت من حبيبتى ام المصريين ازازتين زيت ياسمين للان انا كمان بستخدم بعد كدة بودرة تلج ماى واى اللى بريحة الزهور البرية
وايةكمان شريط كبسولات فيتامينe
اخلطى كلة مع بعض ازازة الزيت وازازة واحدة من الزيت العطرى وكمان شريط الكبسولات
وانا اساسا بستحمى كل يوم
يوم اعمل جسمى باللملح الحليب والصابونة اليوكو
ويوم اعمل جسمى بكريم العروسة
اللى بردوا اخدتة من حبيبتى ام المصريين
واخر الاسبوع الحمام المغربى
وبس كدة وبقيت فلة وقشطة وبشرتك هتبقى روعة والاماكن الغامق اتوصى وانتى بتحكى بالليفة المغربى وقوللها باااااااااااااااى
وعلى ضامنتى جسمك هيفتح اكتر من درجتين
اية ايكوا فيا
انا بقى مش عايزة حاجة غير انكوا تدعولى ربنا يرزقنى بالشقة وتدعوا لحبيبتى ام المصريين ربنا يخليى ليها ولادها ويفرحها بيهم ويوسع رزقها
يلالالالالالالالالالالالالا واسمع الكل بيقول امين يارب
وميرسى بجد للام المصريين مع ام المصريين ادى العيش لخبازة
مع ام المصريين اسال استشير معها هتلاقى الحل الاكيد
باحبه يا ماما[/quote]


بحث
التقويم
«  ديسمبر 2016  »
إثثأرخجسأح
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
أرشيف السجلات
Copyright MyCorp © 2016